viernes, 22 de abril de 2011

O Grilo Coxo

Sabes o do grilo coxo,

que nas longas noites de lĂșa

era el tan cantareiro

ata sacarse o sombreiro.

Pois nunha noite de trono

desas das que meten medo,

estaba el na cantarela,

da de tocalo violĂ­n

coas sĂșas patas traseiras.

E comezou a chover

tan forte e de tal maneira,

que se puxo a reverter

a sĂșa casa de terra

no furadiño de cativo

feito detrĂĄs da palleira.

onde el tanto cantara,

toda aquela primavera.

asĂ­ que estaba tan triste,

por recibir tal molleira,

e no saĂ­r para fora,

fuxindo de tal molleira,

perdeu a sĂșa patiña,

que lle arrancou unha pedra.

O topar cun sapo torto,

deses que son arroutados,

e pasean polo horto.

DĂ­xolle el moi estirado,

con fala de poucos tratos.

¿Onde vas ti, pailĂĄn

nesta noite de recato?

Estou soliño na vida,

sen pata e sen casiña.

Pois coa fame que eu teño,

comerĂ­ate ata sen medo.


DĂ­xolle aquel sapo torto,

sen recato alĂ­ no horto.

Eso non te atreverĂĄs,

uu que son un grilo coxo,

e xa non podo tocar,

¿non me iras a papar?.

E a mĂ­n. que mĂĄis me da,

teñas ou non teñas pata,

na miña gorxa, ben pasas.

Pensa que diante da fame,

non ai coxo que me ate.

Tesme que dar mĂĄis motivo

Para poder eu deixarte,

se xa non podes tocar,

ti e es un grilo sen arte.

Eso fĂĄltache por ver,

díxolle o ser miudiño,

eu sempre fago camiño,

son mĂșsico por destino,

e toco en calquera parte.

E encomezou a tocar,

coa de atrĂĄs e coa de adiante,

aquela longa sonata,

que tíñase en dĂșas patas,

sen botar falta da cuarta.

E o sapo engaiolado,

e torto de nacemento,

de escoitar tal sonata,

deixou libre o talento,

sen bagoas de sufrimento.

asĂ­ remata a historia,

como se fose un entoxo

do sapo torto e o grilo coxo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario